tirsdag 20. februar 2018

Aurora

Mitt navn er Aurora Brustad, jeg er 14 år å kommer fra Bærum. Jeg har ridd aktivt i 7 år og dette blir min andre gang på Youth World Cup. Jeg har 2 quartere.  ARC Snappy Madera og Chip of Pleasure og de konkurrerer jeg på.

Snappy er 20 år og har vært konkurransehest hele livet. Han har konkurrert i reining i sine yngere dager, men jeg har konkurrert i allround klasser. Han er ganske god i både showmanship, horsemanship og trail. 

Sjokoladen (chip of pleasure) har ikke konkurrert så mye enda. 

Forrige gang jeg var på Youth World Cup konkurrerte jeg i cutting. 

Det skal jeg også i år.

 Jeg gleder meg veldig til å dra til Texas. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Showdag 2

Ny dag med mange klasser.  3 jenter ut i showmanship. Ny dommer fra Europa som mange av de europeiske rytterne har kjennskap til. Et halvt d...